021/9003

Testimonials

Contactează-mă!

Andreea Bitir

Bună dimineața,
Mă numesc Andreea Bitir sunt o tânără la început de carieră și simțeam nevoia să vă scriu să-mi exprim admirația față de dumneavoastră, să vă spun cât de mult mă inspirați și faptul că sunt un exemplu pentru ceea ce înseamnă un om împlinit, o doamnă în adevăratul sens, plină de eleganță și educație. Acum ceva timp am aplicat cele 6 sfaturi ale dumneavostră vis-a-vis de susținerea unui speech și am susținut cu succes o prezenatare, drept urmare am ocupat unul din puținele locuri bugetate la doctorat.
Vă mulțumesc pentru ca ne oferiți noua, tinerilor, un mentor, un exemplu. Vă doresc succes în tot ceea ce faceți!


Pamela Ratiu

Dear Amalia and Sonia,

First of all, I want to apologize for not being able to meet with you during your visit to Turda on Monday. It was my full intention of spending time with you and attending the workshop which had to date the best feedback of any event we have held.

I thought I could handle the day when I first started out in Cluj, instead I ended up in bed partially due to the Mayor's festival which kept me awake until 4 a.m. with noise pollution and a very upset stomach.

Many thanks for the lovely gift, so tasteful and from my favorite Cluj shop.

I will ask Madalina to send you the feedback on the workshop it had an impact and gave our team another perspective which could be applied to their work.

All the best, I am off to London today returning on Monday but would very much like to take you to see the brewery when convenient for you.

Best regards,
Pamela Ratiu


Madalina Mocanu

Draga Amalia,

Multumim mult pentru vizita si pentru atelier. Pe colegii mei i-a ajutat sa isi structureze mult din lucrurile pe care le stiau sau intuiau si sa isi imbogateasca cunostintele de networking.

Din feedback-ul primit, le-a placut foarte mult stiu de prezentare si ar fi vrut mai multe exemple practice. De asemenea, "reteta" pentru pregatirea unui talk a fost bine primita.

Imi pare rau ca nu a mai fost timp pentru a vizita casa de oaspeti si fabrica de timp liber, dar sper ca data viitoare sa ne coordonam si sa avem mai mult timp.

Cu cele mai bune ganduri,

Madalina


Gabriel Hagiescu, Sr. Sales Manager

Gabriel Hagiescu

Raluca Sandru, preparator universitar

Raluca Sandru

Genoveva Hossu, decorator


Laura Lăcătuş


Nicuşor Achim


Alexandra Dascăl


Ramona Giurgea


Valentina Secară, ACORNS


Silvan Morariu, AROBS


Camelia Iuşan, AROBS


Lucian Ciot, AROBS


Cristiana Lupu

Viitorul unui tânăr profesionist în România poate fi o adevarată provocare, în condiţiile în care orizontul începe într-o cultură organizaţională de multi-naţională, imediat după facultate. Este important să vrei să progresezi constant, dar nu este întotdeauna uşor să îţi dai seama în ce direcţie. Sfaturile pe care le-am primit până acum de la tine, Amalia, împreună cu sugestiile foarte la obiect şi pertinente, mi-au deschis perspective pe care altfel nu le-aş fi avut. Îţi mulţumesc pentru faptul că mă impingi mereu peste limite! Nu este mereu confortabil, dar beneficiile se simt deja!

 

Cristiana Lupu
Sr. Manager Oracle

Roxana Moga

A fost un privilegiu pentru mine să lucrez cu Amalia Sterescu ale cărei discursuri și prezentări le-am admirat din prima clipă. Claritatea și originalitatea ideilor pe care Amalia le expune cu fiecare ocazie, o difrerentiaza, în opinia mea, de marea masă a oratorilor. Amalia impune un nou standard, cel al profesionalismului de cea mai înaltă clasă de la care nu se face rabat.

Pentru mine acest curs a fost o revelație prin densitatea informațiilor interesante și extrem de utile, prin echilibrul obținut cu măiestrie de către Amalia Sterescu între teorie și practică.

Acest cursul este pe în fapt un start pentru o nouă etapă a dezvoltării mele profesionale, și mi-a rămas în suflet printre amintirile dragi.

Mulțumesc Amalia!

Roxana Moga
Owner Interstudia

Flaviu Rus

Am participat la cursul de Public Speaking susținut de Amalia Sterescu în Septembrie 2013 și apreciem profesionalismul și răbdarea de care Amalia a dat dovadă.

Cursul a fost foarte educativ și sunt sigur că ne va ajuta foarte mult atât pe mine cât și pe partenerul meu (am participat amândoi la curs).

Cunostiintele dobândite ne vor fi de folos la orice apariție în public, pe scenă, în fața clienților sau în vederea susținerii oricărui tip de prezentări.

Discursurile noastre și prezentarea noastră s-au schimbat radical în bine după terminarea cursului.

Recomand acest curs tuturor persoanelor care vor să progreseze și care vor să dea dovadă de profesionalism când susțin prezentări și care vor să se asigure că mesajul transmis este recepționat cât mai bine.

Mulțumesc,

Flaviu Rus
Partner Agilio

Genoveva Hossu

În primul rând vreau să-ți muțumesc pentru ocazia de a  învața atât de multe lucruri de la tine.

Nu sunt un om care laudă inutil,cred că ai văzut că nu-mi stă in caracter ,de aceea vreau să știi că a fost cel mai complex curs pe care l-am facut pâna acum . Și ...am mai făcut cursuri. Am căzut lată la finalul fiecărei seri:).

Știu că voi deveni un speaker foarte bun ,datorită ție. Nu mi-e mai frică și nici emoții nu mai am .

Mă bucur ca te-am cunoscut .Ești un om frumos. Iar eu ..cu asta ma ocup ..cu Ideologia Frumosului :).

Îți multumesc,

Genoveva Hossu
Primera Interiors

Andreea Bianca Vinatoru, Membru organizator Business Club Conferences 2013

Amalia Steresecu a vorbit la Business Club Conferences despre automotivare şi motivarea echipei, susținând că ideile ce transformă viețile oamenilor şi principiile de leadership trăite, experimentate, validate -aceasta este moștenirea pe care un lider autentic o lasă cu adevărat posterității.
Nimic altceva nu va supraviețui testului timpului, nici averea, nici faima şi nici puterea. Când leaderii vor întelege că obiectele pe care le acumulăm în viață sunt trecătoare, atunci vor realiza că o altfel de moștenire lăsată posterității poate fi mult mai durabilă.
Am aflat că secretul motivării echipei stă în câteva lucuri mici, dar importante:
-fără o echipă motivată nu poți face treaba așa cum vrei şi rezultatele sunt sub așteptări. Ce poate face în schimb un om motivat întrece orice previziune.
-construiește o atmosferă de căldură şi prietenie. Oamenii lucrează mai bine când se simt o parte a echipei.
-încearcă să înțelegi fiecare persoană în parte şi să-ți dai seama care sunt nevoile lui specifice la un moment dat. Dacă îți ții oamenii fericiți, ei vor fi mai productivi.
-oferă oamenilor încrederea şi respectul pe care îl merită şi vor fi mult mai dornici să lucreze pentru tine cu pasiune.
-oferă posibilitatea ca fiecare să se evidențieze şi să cucerească noi provocări. Nu lăsa rutina să se instaleze.
-de  multe ori oamenii nu ştiu ce fac greşit. Arată-le ce fac greşit împreună cu explicația şi cu instrucțiuni despre cum trebuia făcut bine.
-păstrează deschise toate canalele de comunicare. Nu fă pe inabordabilul.
-nu lăsa oamenii să facă mereu, zi de zi același lucru. Plictiseala crește ineficiența. Schimbă lucrurile din când în când. Schimbă taskurile din când în când.

Andreea Bianca Vinatoru
Business Club Conferences 2013

Maria U

A fost un eveniment pe masură: bine pregătit, bine promovat, bine prezentat. N-am mai vazut-o live pe Amalia şi venirea ei la Cluj (la noi la facultate mai ales) a fost cea mai mare surpriză pentru mine. Are carismă şi încrederea pe care o inspiră uluiește de-a dreptul. Prezența unor femei chiar nu poate fi trecută cu vederea, mai ales când emană cu atâta putere frumusețea lor interioară.
Mi-a plăcut enorm şi tema abordată. M-aș fi așteptat poate la ceva mai mult ca şi informație. Ceva mai concret şi punctual: ce faci şi cum anume faci ca să te automotivezi şi să îți motivezi şi echipa pe care o coordonezi.
Nu ştiu ce-au făcut şi cum au reușit cei de la ASB să facă posibilă prezența Amaliei în cadrul acestui eveniment anual, dar le mulțumesc cu tot dragul. Avem nevoie de oameni care să ne arate că… se poate!

Maria U
Fac. Business Babeș Bolyai – Cluj

Anișoara P.

O prezență puternică, un zâmbet molipsitor şi o privire protectoare – acestea sunt câteva dintre elementele care au făcut atmosfera de la prezentarea doamnei Sterescu atât de specială și relaxantă. Pot spune cu mâna pe inimă că, prin cuvintele, sfaturile şi prezența sa de spirit, a reușit să mă cucerească definitiv şi să-mi dea încredere în puterea feminității, stilului, inteligenței şi imaginației. Probabil singurul minus a fost timpul limitat al prezentării, însă inspirația și siguranța pe care ne-a insuflat-o într-o oră îmi va permite în mod sigur să privesc viitorul cu mai multă încredere.

Anișoara P.
Fac. Business Babeș Bolyai – Cluj

Elena Tutunaru

Amalia Sterescu, suflet extraordinar. Nu, nu e clișeu, e o raritate.
Experiența Amaliei este impresionantă prin simpla ei alegere de a o împărtăși cu noi, cei care de abia am intrat în vâltoarea acestei lumi. Este acea persoană la care poți apela fără rușine, pentru că îți răspunde cu prietenie și cu un realism nedetașat de optimismul vizibil din zâmbetul ei. De la Amalia am înțeles în sfârșit ce înseamnă acel echilibru dinamic între carieră și familie și Amalia este exemplul viu că.. se poate! Mulțumim, Amalia, pentru onoarea de a te cunoaște!

Elena Tutunaru, Vicepreședinte Dep. Project Management
Asociația Studenților de la Business

Consuella Raducu

Bravo Amalia!
Te felicit pentru încrederea şi curajul tău de a accepta că e perfect normal şi ok ca “tu” să fii tu! Consider că este o conștientizare extraordinară a faptului că suntem ceea ce suntem şi, culmea, ceilalți ştiu asta oricum. Oricât ne-am accesoriza cu butoni în schimbul brățărilor, cravata în defavoarea eșarfei … oamenii ne văd în board şi văd că suntem… femei. Așadar, ei se așteaptă să interacționeze cu o femeie (de afaceri) şi cred că stilul masculinizat şi “anti-feminin” îi dezorientează şi poate crea un disconfort subtil, îndepărtându-ne astfel chiar de scopul pentru care am ales “masculinizarea”. Raportul relațional se instaurează şi se menține prin comunicare reală şi mult mai puțin prin mesaje nonverbale vestimentare, dacă îmi este permisă o parere.

Consuella Raducu

Alin Isac

A fost o reală plăcere şi încântare să te ascult şi să te urmăresc în direct la Oradea, Amalia !
Mult succes în tot ce faci !

Alin Isac

Eugen Antal

Amalia, ai facut o treabă grozavă împreună cu echipa: Silviu Hotaran şi Adrian Florea la workshop-ul despre leadership. Am văzut cu această ocazie un lider… pe tocuri.
Excelența nu este pentru tine doar o declarație de independență, ci se pare, este firul roșu al existenței. Felicitări pentru curajul de ‘a înfrunta’ doi bărbați extrem de puternici, lideri autentici şi pentru măiestria cu care ai făcut ca leadershipul să fie un ideal şi pentru cei din sală.
Mă număr printre admiratorii, care n-a apucat să îți ia un interviu, cu toate strădaniile post eveniment. Am o întrebare pe care am pus-o şi celorlalți doi coechipieri ai tăi şi la care m-aș bucura să dai un răspuns aici, întrebare cu care eu am rămas pe gânduri:
- Cine te-a facut să crezi că poți în viață? Cui poți să-i spui un ‘Mulțumesc’ cât… Oradea?
Eu la rându-mi, iți mulțumesc pentru clipele de real răsfăț intelectual pe care le-am împărtășit, atât la întrebările retorice, bine plasate, din timpul conferinței în plen cât şi din timpul workshop-ului.

Eugen Antal

Rodica Turcitu

Excelente sfaturi!!! Din proprie experiență ştiu că sunt valabile nu numai pentru tineri absolvenți cât şi pentru fiecare dintre noi, pe parcursul carierei, dacă dorești să progresezi. “Bălăcirea” într-o baltă de automulțumire şi rutina zilnica nu duc spre dezvoltare şi progres personal şi profesional.

Rodica Turcitu

Rodica Obancea

Amalia, mi-a plăcut articolul scris de tine. Sper să ajute cât mai multe persoane care vor să urce în ierarhia unei corporații.
Dacă îmi permiți, voi contribui şi eu cu câteva idei, din perspectiva mea, legat de jocurile de culise.
O altă perspectivă a jocurilor de culise, este că sunt cel mai adesea jocuri de putere. Ori jocurile de putere consumă foarte multă energie din energia necesară concentrării pe obiectivele tale. Tot din experiență, jocurile de putere sunt un indicator că “regulile” nu prea sunt clare şi e nevoie să le ocolești, joci ca să îți atingi obiectivele. Provocarea pe care o văd eu şi o lansez, împreună cu provocările tale, este cum poți să îți atingi obiectivele jucând după reguli?
Îți doresc ca să scrii în continuare articole bune la fel ca acesta!

Rodica Obancea

Mircea Vlasceanu

Dragă Amalia,
Articolul scris de tine este real. Felicitări pentru tot ceea ce faci. O parte din evenimentele relatate de tine au avut un impact şi asupra carierei mele.M-am săturat de șefi care nu fac nimic pentru angajați, în schimb se laudă cu rezultatele obtinuțe urmare a eforturilor angajaților. Am avut câteva funcții de conducere, dar datorită faptului că nu fac parte dintr-o grupare politică nu eram agreat. În luna Mai am fost top performer-Numărul 1 pe țară (acest rezultat a mai fost şi în trecut) dar am observat că am fost doar încurajat şi numărul de persoane care mă invidiază a crescut semnificativ. Dacă soliciți o ofertă trebuie să astepți şi nu știi dacă o primești în timp util sau nu, eventual sunt numite alte persoane pentru acea companie. Îmi doresc să lucrez într-o companie în care să fie recunoscute performanțele şi dezvoltarea profesională.
Mă bucur să ştiu că sunt manageri de genul tău. Numai în acest mod organizațiile se pot dezvolta.
Keep în touch.

Mircea Vlasceanu

Theodora

Foarte bun articol Amalia, aplicabil nu doar în corporație, ci în orice comunitate. Brandingul personal ne scoate din mulțime. Dar cum înveți să fii lăudăros (sună puțin ciudat, însă eu cred că până la urmă promovarea personală este un mod bine gândit de a te lăuda cu realizările tale)? Dacă ai crezut viața întreagă că rezultatele bune sunt cea mai bună laudă, şi doar prin performanță îți atingi scopul în carieră, cum te obișnuiești să dai din coate şi să strigi sus şi tare cât ești de bun? Cei care s-au obișnuit să performeze şi să aștepte apreciere, fără să o ceară suficient de puternic, au tendința să devină stângaci atunci când încearcă să iasă în evidență, şi pot deveni foarte ușor penibili.

Theodora

Iuliana

Wow ! Minunat, aș putea livra un training pornind de la articolul tău!
De multe ori rolul de “manager” în domeniile de activitate menționate de tine este prost înțeles de cei care îl preiau (ei înțeleg puterea de a spune ”fă așa pentru că eu sunt șeful”, nu dezvoltarea competențelor de tip “soft”) … încă se simte un iz din mentalilatea anilor dinainte de ’89…sau poate așa suntem noi. Eu, însă, sunt optimistă pentru viitorul îndepărtat…Kudos pentru articol!

Iuliana

Victor Nedelcu

Mă bucură faptul că cineva cu experiența ta, oferă un best practice sharing pentru noii manageri. Trebuie să recunosc că şi eu am lucrat cu juniori manageri care s-au comportat/se comportă exact cum ai spus tu, din păcate  uneori fiind trist. Cu toate acestea conștientizez că este foarte dificil să găsești un echilibru în a delega sarcini (consider acest lucru necesar pentru un manager, având astfel posibilitatea să se concentreze mai mult pe developmentul de soft skills, atât de necesar pentru coordonarea unei echipe) cât şi în a păstra o “ușă deschisă” pentru fiecare membru al echipei pe care o coordonează.

Victor Nedelcu

Marian Mazarovici

Bună ziua,
Ţin în primul rând să îmi exprim umila-mi apreciere faţă de blogul dvs. cât şi faţă de rolul profesional pe care vi l-aţi dobândit cu forţe proprii, pe parcursul anilor…
În ceea ce priveşte “Eterna şi fascinanta Românie”, părerea mea personală este că, la fel ca şi în alte domenii, o parte din vină o are această mentalitate ce în ultimii ani s-a omogenizat la noi în România. Şi în acest articol aţi detaliat-o perfect.
Numai bine, inspiraţie şi succese!
Cu deosebită stimă,

Marian Mazarovici

Marian Mazarovici

Gabriel Gherasim

Bună seara stimată domnă Amalia Sterescu,
Vă contactez prin intermediul acestui mail din dorinţa de a vă mulţumi pentru cuvintele de aur postate pe Manager.ro în sesiunea Junior în jungla corporatistă. Mi-a facut o mare plăcere să meditez cu mare atenţie cele spuse de dvs., totodata să conştientizez lucruri pe care le-am facut în drumul carierei şi pe care cred că le mai fac uneori. Dorinţa de perfecţiune mă învaţă să fiu perseverent şi să învăţ din greselile mele. Încep să conştientizez că am pierdut câteva interview-uri de angajare tocmai datorită unor temeri ce se regăsesc în acel paragraf. Nu ştiu cât de profesional este acest mail, nu ştiu cat de în regulă este faptul că am contactat o persoană care este importanta în “Jungla corporatista”. Până la urmă sunteţi autorul unui mare adevăr care trebuie complimentat. Şi, pe această cale vreau să vă felicit şi să vă mulţumesc în numele tuturor celor care citesc şi învaţă din ceea ce aţi mărturisit.
 PS: Mi-aş dori să fiţi chiar dvs.mentorul meu:). Am certitudinea că sunteţi printre persoanele importante ale Showbiz-ului corporatist.
Cu deosebita consideratie,

Gabriel Gherasim

Ana-Maria Dobra

Dragă Amalia,
Am participat pe data de 12 la Business Days unde am avut onoarea de a-ţi asculta prezentarea. Mi-a plăcut foarte mult şi vreau să te felicit pentru ceea ce faci! România are nevoie de oameni ca tine! Antreprenorii au nevoie de exemple ca tine! Pasiune, implicare, energie sunt primele trei elemente care ar caracteriza prezenţarea ta şi implicit şi pe tine! Înca o dată îţi mulţumesc!

Ana-Maria Dobra

Dan Sandru, director Complexul Educational Lauder-Reut.

Elevii CE Lauder- Reut participă, începand cu clasa a noua, la cursuri de media şi de diplomaţie, în cadrul cărora se pregătesc pentru cariere deosebite. Propunerea doamnei Amalia Sterescu a venit, astfel, în continuarea şi în completarea profilului şcolii noastre, demonstrând încrederea în capacitatea copiilor noştri de a asimila, la vârsta liceului, informaţii de o complexitate deosebită. Această iniţiativă este încă o dovadă a colaborării strânse dintre CE Lauder- Reut şi părinţii elevilor, care a dat, de fiecare dată, specificul şolii noastre: inovaţie, prietenie, progres.

Dan Sandru, director Complexul Educational Lauder-Reut.
Complexul Educaţional Lauder - Reut

Virgil Tătaru

Cursul de Public Speaking este o şansă pentru a putea dezvolta calităţile de speaker şi pentru a exersa discursul în faţa unei audienţe ample. Consider că acest curs este inovator şi extrem de util unui elev care studiază media şi diplomaţie.

Virgil Tătaru
Complexul Educaţional Lauder - Reut

Mihai Vrabie

A fost o oportunitate foarte importantă pentru mine de a participa la acest curs, deoarece mi-am învins teama de a vorbi în faţa unui public cunoscut şi de a putea susţine un speech fără să am nevoie de un suport tehnic substanţial. Consider că acest curs îmi este necesar pentru viitor, în cazul susţinerii unui interviu şi pentru conferinţele MUN la care voi participa, ca elev al CE Lauder- Reut.

Mihai Vrabie
Complexul Educaţional Lauder - Reut

Complexul Educaţional Lauder - Reut

Cursul de Public Speaking a debutat, în anul şcolar 2012-2013, la Complexul Educaţional Lauder- Reut, la iniţiativa doamnei Amalia Sterescu, reputat specialist în management, outsourcing şi consiliere în diferite domenii care ţin de public relation, dar şi părintele unui elev al şcolii noastre.
Într-o primă etapă, finalizată în semestrul întâi al anului şcolar, elevii au prezentat discursuri pe teme diferite, într-o conferinţă organizată după toate regulile: moderator a fost Andreea Ioana Ilie, elevă în clasa a X-a real, iar  oratori au fost colegii ei, de la clasele a IX-a şi a X-a. Viitorii specialişti în arta discursului şi-au ales subiecte variate, de la credinte şi mituri pe glob, la istoria telefoanelor mobile, viitorul ştiinţei sau fotbal.
Pentru o unitate şcoalară ca a noastră, care are ca profil media-diplomaţie, un astfel de curs este nu numai binevenit, dar şi necesar în formarea elitei care va conduce destinele României, în viitor. De altfel, elevii şi-au exprimat satisfacţia de a fi participat la un astfel de curs, considerând că au achiziţionat cunoştinţe importante şi şi-au format deprinderi utila în viitoarea lor carieră profesională.

Presedinte,
Tova Ben Nun Cherbis

Tova Ben Nun Cherbis
Complexul Educaţional Lauder - Reut
Azi ai făcut ceva pentru visul tău?

Resurse gratuite

E-book
gratuit

"Vreau să-mi schimb cariera"
vreau acces

Ghidul tranziției
în carieră

pas cu pas
vreau acces

Public
Speaking

resurse gratuite
vreau acces
© 2017 Amalia Sterescu Designed by: Live Design