021/9003

Tehnici de vânzare prin email

Durata: 1 zi

Acest program de o zi este axat pe oferirea de sfaturi și împărtășirea de bune practici despre cum să faci vânzări pe email într-o manieră profesionistă, tehnici avansate de comunicare scrisă în afaceri, sincronizarea ofertelor trimise cu nevoile și disponibilitatea clientului, precum și activități specifice de monitorizare a impactului ofertelor trimise pe email. De exemplu:

1. Titlul emailului: Țtiați că doar 20% până la maxim 40% din e-mailurile trimise vor fi și deschise de către destinatar, deși cele mai multe dintre emailurile dumneavoastră vor fi vizibile pentru acesta? Pentru a maximiza șansele ca mailurile să fie deschise, scrieți titluri scurte, ușor de reținut și informative. Ar trebui să încercați să inserați fraze de efect (ca de exemplu”Viitorul email-ului de vânzări”) și puteți chiar să încercați să adăugați puțin mister („Intrebare ciudată”). De asemenea, recomandăm să utilizați titluri personalizate, dacă este posibil („Hunter Sullivan mi-a sugerat să te contactez”).

2. Tonul: Prezentați-vă ca o persoană la care ceilalți se pot raporta cu ușurință. Veți dori să arătați destinatarilor mailurilor dvs. că sunteți sincer interesat să aflați vești de la ei … așa că evitați să trimteți e-mailuri în masă, ne-personalizate. Niciodată nu folosiți expresii precum „Stimate Domnule sau Doamnă” și evitati folosirea unui limbaj prea formal.

3. Conținutul e-mailului: Asigurați-vă că e-mailurile trimise sunt scurte, simple și ușor de digerat. Potențialii dvs. clienți sunt oameni ocupați, deci va trebui să le mențineti interesul. Faceti munca de cercetare și aflați ce rezonează cu nevoile prospecților dvs. Încercați să ii cunoașteți personal sau, în cazul în care acest lucru nu este posibil, aflați măcar cu ce se ocupă ei sau compania pentru care lucrează. Spune-le de ce le trimiteți lor, în mod specific, acest email. Vorbiți despre modul în care puteți rezolva o problemă cu care se confruntă.

4. Cum încheiem un email: Incheiați e-mailurile cu un apel clar la acțiune. Faceti în așa fel încât să fie extrem de simplu pentru destinatarul dvs să spună “Da”, fie că vă doriți o întâlnire, un apel telefonic sau să faceti o demonstrație de produs. Nu le cereți permisiunea. Dacă doriți să stabiliți un apel telefonic, spuneți pur si simplu „Sunați-mă chiar acum la numărul X ,pentru a afla mai multe detalii.”

5. Sincronizarea: Încercați să vă contactați prospecții când aceștia nu sunt foarte ocupați. Asigurați- vă că evitați să le trimiteți emailuri în perioadele foarte aglomerate, cum ar fi luni dimineața. Pe baza datelor obținute din cercetările desfășurare până acum, recomandarea noastră este să-i contactăm la mijlocul săptămânii sau la mijlocul zilei; cam acestea ar fi cele mai bune momente pentru a trimite email-uri.

6. Imaginea dvs.: Prima impresie este importantă atât față în față, cât și online. Tonul și formatarea e-mailului dvs. este tot ce au la dispoziție destinatarii pentru a-și forma o opinie despre dvs. Asigurați- vă că sunteți profesionist, coerent, concis și ușor de înțeles. Evitați e-mailurile extrem de informale, dar nu ezitați să subliniați informații importante, utilizând punctuație special precum bold, subpuncte sau litere aldine.

7. Tema „pentru acasă”: Trimiteți-vă singuri un e-mail de vânzări. Puneți-vă în locul prospecților dvs. Dacă ați fi în locul lor, ați deschide acest e-mail? Ați petrece mai mult de două secunde citindu-l? Și dacă răspunsul este afirmativ, ce-ați face în continuare?

 

Înscriere

Înscrie-te ca persoană fizică
Înscrie-te ca firmă

Azi ai făcut ceva pentru visul tău?

Resurse gratuite

E-book
gratuit

"Vreau să-mi schimb cariera"
vreau acces

Ghidul tranziției
în carieră

pas cu pas
vreau acces

Public
Speaking

resurse gratuite
vreau acces
Mai multe resurse gratuite
© 2018 Amalia Sterescu Politica de confidențialitate Politică privind Cookies Harta site Designed by: Live Design