021/9003

Criza resurselor umane și managementul timpul, temele mele la Business Days

2 decembrie 2015, 0 comentarii
Contactează-mă!

Particip pentru a 10-a oară la Business Days, unul dintre cele mai importante evenimente de business din România, iar fiecare ediție vine cu o nouă provocare.

Anul acesta vă invit să participați la Criza resurselor umane și modul în care vor influența tendințele de pe piața de muncă evoluția economiei globale”, o conferință în care vom dezbate una dintre cele mai mari provocări în care se vor afla afacerile în anii următori: capacitatea managementului resurselor umane de a se adapta la schimbarea rapidă a profilului angajaților.

Tango cu viata

Mulți manageri de resurse umane și factori de decizie la nivel global consideră că la nivel de middle și base level management există o criză la nivel de soft-skills în special pe următoarele arii: creativitate, adaptabilitate și bune abilități de interelaționare.

Participarea mea la Business Days va continua cu Managementul timpului și tehnici de organizare eficientă”, un workshop care se adresează antreprenorilor, managerilor și celor interesați de îmbunătățirea performanțelor în managementul timpului sau în dezvoltarea abilităților de organizare. Cum facem ca acele 24 de ore să ne fie suficiente pentru a ne deplasa înspre obiectivele noastre? Cum ne gestionăm timpul în mod eficient? Aflăm la Business Days.

Așadar, dacă doriți să participați la unul dintre cele mai importante evenimente de business din România vă invit să folosiți codul Amalia15 pentru a beneficia de o reducere de 15%!

Comentarii

Adauga comentariu

Azi ai făcut ceva pentru visul tău?

Resurse gratuite

E-book
gratuit

"Vreau să-mi schimb cariera"
vreau acces

Ghidul tranziției
în carieră

pas cu pas
vreau acces

Public
Speaking

resurse gratuite
vreau acces
Mai multe resurse gratuite
© 2018 Amalia Sterescu Politica de confidențialitate Politică privind Cookies Harta site Designed by: Live Design