021/9003

Importanţa succesiunii în management: Amalia Sterescu

15 martie 2014, 0 comentarii
Contactează-mă!

Consultantul business Amalia Sterescu va vorbi despre ce presupune conceptul de succesiune în management în cadrul HR SUMMIT 2014 în Timişoara. Ideea succesiunii presupune strategii ce investesc în continuitatea unui business.

Strategiile ce urmăresc dezvoltarea durabilă a unui business pun în valoare următoarele criterii:

Tango cu viata
  • Îmbunătăţirea performanţei şi a implicării angajaţilor
  • Dezvoltarea parteneriatelor cu oamenii potriviţi
  • Potenţialul talentului, al cunoştinţelor, al aptitudinilor şi al competenţelor necesare în dezvoltarea businesului pe viitor viitor
  • Găsirea oamenilor cu competenţele potrivite companiei

Procesul succesiunii în management poate avea şi consecinţe negative precum pierderea unui leader-cheie din cauza presiunii asupra rezultatelor. Amalia Sterescu explică de ce e importantă implementarea succesiunii în management pentru o companie:

Deşi se munceşte mult la implementarea tuturor pieselor acestui puzzle numit Succesiune în Management , în ciuda tuturor criticilor ce i se aduc ca proces, conceptul presupune un efort constant de rafinare, de găsire a celor mai potrivite soluţii pentru fiecare companie în parte,  deoarece de cele mai multe ori nu putem face doar copy/paste. Construirea unui parteneriat între HR/CEO, HR/Manageri este vital pentru succesul oricărui proces de succesiune în management!

Amalia Sterescu este Sr. Business Consultant, specializată în principal pe Public Speaking, Coaching şi pe industria de outsourcing/call center. Ca leader, a acumulat o experienţă de leadership de 16 ani în multinaţionale din România în telecomunicaţii şi IT&C. Amalia Sterescu a format de la zero echipe de relaţii cu clienţii sau pentru suport vânzări şi a ajutat la dezvoltarea numeroşilor viitori leader. Activitatea ei presupune implementarea proceselor de creştere a calităţii satisfacţiei clienţilor şi strategii de creştere a vânzărilor la nivel global în cadrul echipei sale în valoare de $2 miliarde.

HR SUMMIT este cea mai importantă platformă regională de întâlnire a specialiştilor HR şi Managerilor. Evenimentul aduce în acelasi loc 14 profesionalişti în resurse umane, manageri, furnizori de servicii HR, headhunters, coaches, companii de outsourcing şi alţi specialişti din domenii conexe cu cel al resurselor umane.
Evenimentul HR SUMMIT 2014 se va desfăşura şi în Timişoara şi va începe de pe 29 mai. Vor fi prezenţi peste 120 de participanţi şi peste 10 expozanţi. Mai multe detalii găsiţi pe site-ul oficial HR SUMMIT Timişoara.

Articol publicat pe site-ul brandreport.ro (08 martie 2014).

Comentarii

Adauga comentariu

Azi ai făcut ceva pentru visul tău?

Resurse gratuite

E-book
gratuit

"Vreau să-mi schimb cariera"
vreau acces

Ghidul tranziției
în carieră

pas cu pas
vreau acces

Public
Speaking

resurse gratuite
vreau acces
Mai multe resurse gratuite
© 2018 Amalia Sterescu Politica de confidențialitate Politică privind Cookies Harta site Designed by: Live Design