Contact

Importanţa succesiunii în management

23 aprilie 2014, 0 comentarii
Contactează-mă!

Comunicat de presă HR Summit Timişoara (23 aprilie 2014):

Succesiunea în management nu este doar un subiect la modă sau un moft, ci o necesitate reală a companiilor. Pe 29 mai, în cadrul ExpoConferinței de Resurse Umane HR Summit, consultantul business Amalia Sterescu va vorbi despre ce presupune succesiunea în management. Ideea succesiunii presupune strategii ce investesc în continuitatea unui business.

Strategiile ce urmăresc dezvoltarea durabilă a unui business pun în valoare următoarele criterii:

  • Îmbunătăţirea performanţei şi a implicării angajaţilor
  • Dezvoltarea parteneriatelor cu oamenii potriviţi
  • Potenţialul talentului, al cunoştinţelor, al aptitudinilor şi al competenţelor necesare în dezvoltarea businesului pe viitor viitor
  • Găsirea oamenilor cu competenţele potrivite companiei

Procesul succesiunii în management poate avea şi consecinţe negative precum pierderea unui leader-cheie din cauza presiunii asupra rezultatelor. Amalia Sterescu explică de ce e importantă implementarea succesiunii în management pentru o companie:

„Deşi se munceşte mult la implementarea tuturor pieselor acestui puzzle numitSuccesiune în Management , în ciuda tuturor criticilor ce i se aduc ca proces, conceptul presupune un efort constant de rafinare, de găsire a celor mai potrivite soluţii pentru fiecare companie în parte,  deoarece de cele mai multe ori nu putem face doar copy/paste. Construirea unui parteneriat între HR/CEO, HR/Manageri este vital pentru succesul oricărui proces de succesiune în management!” – Amalia Sterescu

Amalia Sterescu este Sr. Business Consultant, specializată în principal pe Public Speaking, Coaching şi pe industria de outsourcing/call center. Ca leader, a acumulat o experienţă de leadership de 16 ani în multinaţionale din România în telecomunicaţii şi IT&C. Amalia Sterescu a format de la zero echipe mari de oameni şi a ajutat la dezvoltarea numeroşilor viitori leaderi. Activitatea ei presupune implementarea proceselor de creştere a calităţii satisfacţiei clienţilor şi strategii de creştere a vânzărilor la nivel global în cadrul echipei sale în valoare de $2 miliarde.

HR SUMMIT este cea mai importantă platformă regională de întâlnire a specialiștilor HR și Managerilor. Evenimentul aduce în același loc, pe 29 mai, peste 120 de profesioniști în resurse umane, manageri, furnizori de servicii HR, headhunters, coaches, companii de outsourcing și alți specialiști din domenii conexe cu cel al resurselor umane din zona Banatului.

ExpoConferința de Resurse Umane- HR SUMMIT se desfășoară în Timișoara, în incinta City Business Center, pe data de 29 mai, unde vor fi prezenți 14 speakeri, peste 120 de participanți și 10 companii expozante.

 Până atunci vă invităm să ne urmăriţi pe pagina noastra de facebook: HR Summitpentru a fi la curent cu ultimele noutăţi.

 

Recomandările Amaliei

Mastering
Public Speaking

19 septembrie – București
detalii și înscriere

Managers Bootcamp

detalii și înscriere

Managementul brandului personal

10 octombrie, București
6 noiembrie, Cluj
detalii și înscriere

Networking strategic

detalii și înscriere

Digital Leadership

detalii și înscriere

Managementul tranziției în carieră

detalii și înscriere

Comentarii

Adauga comentariu

Comunitate

Conținut dedicat strict acestei comunități. Materiale gratuite sau contra cost pentru dezvoltarea ta sau a echipei tale: articole, ebooks, materiale video, mini traininguri.

Abonează-te gratuit!

Progresul tău în carieră

accesează resurse

Leadership

accesează resurse

Balanță viață profesională / Viață personală

accesează resurse

Public speaking

accesează resurse

Networking strategic

accesează resurse

Wellbeing

accesează resurse
Azi ai făcut ceva pentru visul tău?
© 2019 Amalia Sterescu Politica de confidențialitate Politică privind Cookies Harta site Designed by: Live Design