Ești pentru prima dată într-un rol de coordonare al unei echipe? Sau ești în plină tranzitie la un rol managerial mai complex? Iți înțelegem neliniștea pe care ți-o dă realizarea faptului ca înca mai ai multe de învățat iar Managers Bootcamp este soluțuia potrivită pentru tine, aici și acum!
Înțelegem că a coordona echipe nu este un lucru simplu. A fi eficient în poziții de coordonare, necesită cunoașterea unor tehnici care se invață.
Prezența la cursurile de management te ajută să-ți dezvolți abilitățile, să devii eficient, implică înțelegerea rolului de manager până la acela de gestionare a performanțelor echipei.
Manager Bootcamp este training de management din cadrul Academiei Amalia Sterescu, facilitat de specialiști cu experiență și care își propune să ajute managerii nou-promovați în tranziția lor către un rol de gestionare a echipelor și de a le pune la dispoziție cunoștințele și aptitudinile necesare pentru a dezvolta performanța oamenilor din subordine.
Cursul a fost conceput pentru a fi foarte practic, și evidențiază ceea ce face un manager, provocările implicate în gestionarea eficientă a performanței echipelor din subordine și oferă participantilor posibilitatea de a învăța prin experiență directă, activități practice, simulari de business și reflecție.
Urmând acest program, noii manageri vor ajunge la o bună înțelegere a celor 3 piloni ai unui sistem eficient de management: managementul performanței, managementul talentelor și coaching pentru manageri.
De asemenea, Managers Bootcamp vizează consolidarea abilităților de coaching într-un mediu de învățare sigur în care participanții au oportunitatea de a-și asuma riscuri, de a se auto-provoca și de a-și dezvolta abilitățile de management și coaching.
Să îți aliniezi obiectivele individuale la cele organizaționale și să îți setezi obiective axate pe rezultate
Să implementezi obiective de performanță clare și concise stabilite pe baza modelului S-M-A-R-T
Să înțelegi și să aplici modele specifice de competențe atunci când gestionezi performanța individuală a oamenilor din subordine
Să aliniezi obiectivele la nevoile individuale de dezvoltare și să construiești un plan eficient pentru dezvoltarea profesională a membrilor echipei tale
Să planifici și să gestionezi întâlniri de echipă eficiente și productive axate pe performanță
Să pui accent pe coaching și feedback pentru îmbunătățirea performanței
Să gestionezi eficient situațiile de performanță sub asteptări și să oferi feedback constructiv
Să identifici atât proprii factori motivaționali, cât și pe cei ai propriei echipe
Să gestionezi eficient echipe aflate la distanță
Să dezvolți strategii eficiente de management al talentelor și să investești în potențialul oamenilor din subordine
Să îți dezvolți abilitățile de coaching și să le aplici în procesele de management al performanței
Să creezi o cultură organizațională bazată pe coaching și leadership, care poate exploata potențialul oamenilor,
Să îmbunătățești motivația angajaților și în cele din urmă rezultatele obținute.
Managerilor nou-promovați și acting managers care au nevoie să își consolideze și să-și îmbunătățească abilitățile de management și leadership
Managerilor cu experiență care doresc să-și perfecționeze diversele competențe sau să se familiarizeze cu cele mai noi tehnici de management
Membrilor selectați în programele de Talent Management cu potențial de a fi promovați în roluri de conducere
Echipelor antreprenoriale care se extind rapid și au nevoie de instrumente manageriale adecvate
17 nov 2020 – București
2 zile (8h/zi)
max. 17 intr-o grupă
Persoană fizică: 700 lei
Înscrie-te ca persoană fizică
Persoane juridice: 700 lei + TVA
Înscrie-te ca firmă
Cere o ofertă personalizată pentru grupuri, la sales@amaliasterescu.ro
Amalia Sterescu este Leadership Consultant, Personal Branding Strategist si Public Speaking Coach, cu 22 de ani de experiență profesională, activând atât în mediul corporate, dar și ca antreprenor. Începând cu 2012, Amalia Sterescu și-a început călătoria sa antreprenorială înființând Outsourcing Advisors, primul portal al comunității de outsourcing din România. Mai târziu, Amalia a fondat în 2013 Public Speaking School. Astfel, din 2013 până în prezent peste 1100 de profesioniști au fost instruiți personal de Amalia. Începând cu 2018, și-a extins aria serviciilor sale profesionale fondând BrandingYOU, prima agenție de branding personal din Europa de Est. Misiunea sa este de a-i ghida pe profesioniști, de a-i antrena în drumul spre next level, în business și nu numai, având la bază o experiență vastă în leadership, dar și o serie de calificări și certificări in coaching, public speaking si personal branding obținute cu cei mai buni profesioniști din lume.
Contul de membru al comunității Amalia Sterescu îți oferă acces exclusiv la resurse profesionale special create.
Vreau cont gratuit