Contact

Mic ghid practic de Succession Planning

26 octombrie 2012, 0 comentarii
Contactează-mă!

Dacă ați ratat speech-ul meu în cadrul conferinței HART despre Managementul Talentelor, iată mai jos câteva idei din prezentarea mea pe această temă, sper să vă fie utile!

[ordered_list style=”decimal”]

  1. Creați sisteme simplu de folosit, aliniate cu strategii, valori, cultura organizațională – implementabile la toate nivelurile organizației;
  2. Faceți din transparența procesului – un atribut esențial;
  3. Dezvoltați o pepinieră de talente pentru o poziție cheie sau alte oportunități viitoare și nu doar 1-2 talente pentru fix două poziții din schemă.
  4. Mapati “succession planning” ca o funcție paralelă la “business growth”;
  5. Prioritizați eforturile managementului de succession planning – unele poziții sunt mai cheie decât altele;
  6. Monitorizarea activităților de dezvoltare trebuie să devină mai importantă decât evaluarea talentului în sine;
  7. Dezvoltați un partneriat indispensabil între CEO & HR Manager;
  8. Folosiți tehnologia ca să facilitați centralizarea informațiilor &luarea deciziilor;
  9. Angajați un consultant sau apelați la benchmark – reajustați procesul pe baza feedback-ului constant;
  10. Înlesniți tranziții fără complicații de pe o poziție pe alta – asigurați suport;
  11. Oferiți o paletă de activități de dezvoltare corespunzătoare vs. “sink or swim”;
  12. Pregătiți evaluări ale performanței adecvate și furnizați un feedback obiectiv legat de ce este necesar pentru o promovare cu succes în ierarhie;
  13. Dezvoltați competențe pentru profilul fiecărui job astfel încât să existe transparența apropos de “ce se cere” pentru rolul respectiv;

[/ordered_list]

Sper ca aceste câteva sugestii vă sunt utile iar dacă aveți nevoie de suport sau informații suplimentare mă puteți contacta la hello@amaliasterescu.ro

Succes!

Recomandările Amaliei

Mastering
Public Speaking

19 septembrie – București
detalii și înscriere

Managers Bootcamp

detalii și înscriere

Managementul brandului personal

10 octombrie, București
6 noiembrie, Cluj
detalii și înscriere

Networking strategic

detalii și înscriere

Digital Leadership

detalii și înscriere

Managementul tranziției în carieră

detalii și înscriere

Comentarii

Adauga comentariu

Comunitate
Intră în comunitate!
Fă-ți cont gratuit!
1 unic
Conținut dedicat
strict acestei comunități
2 gratuit
Materiale gratuite sau contra cost pentru dezvoltarea ta sau a echipei tale
3 variat
Articole, ebooks, materiale video, mini traininguri

Contul de membru al comunității Amalia Sterescu îți oferă acces exclusiv la resurse profesionale special create.

Vreau cont gratuit
Azi ai făcut ceva pentru visul tău?
© 2019 Amalia Sterescu Politica de confidențialitate Politică privind Cookies Harta site Designed by: Live Design