Pentru companii
În curs vei învăța
- Cum te adaptezi la diferite stiluri de comunicare în funcție de context
- Matricea compasiunii înțelepte – comportamente de evitat
- Procesul de pregătire și gestionare propriu-zisă a unei conversații dificile – exerciții
- Managementul conflictelor – care e reacția ta la conflict conform Model Thomas Kilmann
- Recunoașterea tacticilor controversate într-un conflict
- Conflictul și prejudecățile cognitive de care trebuie să ținem seama
- Tehnici de rezolvare a conflictelor – exerciții
- Cum ne ajută soft skills în managementul unei conversații dificile
- Lecții personale din managementul conflictelor
+ 5.000 de cursanți din companii cu amprentă globală
IT&C
Medical
Retail
Financial
Main Portfolio
BIG4
Software & Gaming Industry
Banking Industry
BPO & Shared Service Centers
Medical Industry
Automotive Industry
Food Industry
Training & Events Industry
Furniture & Design
Retail
Other
De ce să alegi acest curs
- Evitarea conversaților dificile nu este apanajul liderilor autentici! E nevoie să ieșim din zona de confort și să abordăm pas cu pas acele situații care ne provoacă emoții/discomfort.
- Ca lider în corporații sau antreprenor am gestionat numeroase conversații dificile cu profesioniști din diverse culturi sau pe diverse paliere profesionale – te pot ajuta să capeți o tehnică și o structură!
- De-a lungul experienței mele profesionale m-am instruit frecvent pe managementul relațiilor interpersonale, managementul conflictelor, soft skills sau NLP – aceste info le-am integrat în programele mele.
Formular de contact
Despre
Amalia Sterescu
Amalia Sterescu este Edupreneur, Leadership Consultant, Personal Branding Strategist Certificat si Public Speaking Coach, cu peste 25 de ani de experiență profesională, activând atât în mediul corporate ca lider în diverse corporații dar și ca antreprenor.