În curs vei învăța
- Ce este Team Branding
- Ce diferențiază echipa ta de profesioniști și care este reputația sa actuală
- De ce e important să conștientizezi inventarul de competențe al echipei tale și avantajul său competitive
- Maparea contactelor strategice necesare în dezvoltarea/expansiunea echipei
- Asesarea modelului curent de comunicare internă și externă al echipei
- Cum te poți folosi de imaginea digitală a echipei tale și membrilor săi spre beneficiul întregii echipe/companii
- Cum poți deservi mai bine interesele echipei activând competențele de networking strategic și public speaking precum și alte canale de comunicare utile.
- Cum poți influența mai mult pe verticalele organizației tale folosindu-te de principalele elemente diferențiatoare ale echipei tale
- De ce e important să construiești o comunitate în jurul expertizei echipei tale
- Cum poți îmbina eforturile de Team Branding cu cele de Employer Branding activându-ți ambasadorii echipei!
Cui se adresează
- Oricărui leader de echipe
- Coordonatorilor de proiecte
- Antreprenorilor dornici să învețe cum să comunice cu claritate performanțele și elementele diferențiatoare ale echipei sale cu scopul de a căpăta mai multă influență la masa deciziilor.
- Oricărui profesionist interesat de Team Branding
+ 5.000 de cursanți din companii cu amprentă globală
De ce să alegi acest curs
Atunci când liderul unui grup are vizibilitate și își conturează un brand personal puternic, el are capacitatea de a genera ceea ce noi numim ”Branded Teams” cu toate beneficiile ce decurg de aici: mai multe resurse accesate din interiorul companiei, mai mulți clienți deserviți, mai multă influență la masa deciziilor, mai multe oportunități de promovare în carieră, un portofoliu mai amplu. Team branding nu e însă numai responsabilitatea liderului unei echipe, este o responsabilitate de echipă!
”Team Branding” este un program unic conceput în România de Amalia Sterescu în baza experienței sale de leader și Personal Branding Strategist – a fost implementat cu succes în mai multe companii din diverse industrii, local și internațional (ex. Gaming, IT & C, BPO). În exterior, pune în valoare prezența în social media a angajaților pentru susținerea brandului companiei. În interior, inventariază competențele echipei și crează noi canale de comunicare prin care echipa își poate face cunoscute performanțele, poveștile de succes, prin care poate atrage talente noi sau poate influența mai mult în interiorul organizației.
Formular de contact
Amalia Sterescu
Amalia Sterescu este Edupreneur, Leadership Consultant, Personal Branding Strategist Certificat si Public Speaking Coach, cu peste 25 de ani de experiență profesională, activând atât în mediul corporate ca lider în diverse corporații dar și ca antreprenor.