Compania ta are nevoie, mai mult ca oricând, de lideri autentici? Alege unul din programele create de Amalia Sterescu, în urma experienței sale profesionale de 25 de ani ca senior leader și antreprenor în educație.
Leadership în business înseamnă să ai abilitatea de a comunica celorlalți care este destinația, de a-i motiva ca să ajungă acolo mai bine și mai eficient decât competiția! Leaderii au în față o viziune și în spate întotdeauna o echipă pe care știu să o inspire prin forța exemplului personal! Leadership înseamnă să nu-ți fie teamă să provoci status-quo-ul ori să mergi pe căi nebătătorite. Leadership înseamnă să vezi oportunitățile unei provocări și să iei decizii bune pentru business. Leadership înseamnă etică și integritate. Înseamnă a aduce alături de tine oameni talentați și să nu fii copacul la umbra căruia nu crește nimic!
Pre training: Asesez nevoile fiecărui grup de lideri și personalizez programul pe nevoile acestora (curricula, exerciții)
Post training: grup de asistență și suport WhatsApp timp de 1 luna.
Importanța cursurilor de leadership este indiscutabilă! Cursurile de leadership pot juca un rol important în dezvoltarea abilităților de leadership ale unui profesionist. Aceste cursuri pot oferi o varietate de informații și instrumente pentru a ajuta profesioniștii să își îmbunătățească abilitățile de lider și să devină mai eficienți în pozițiile lor de conducere. În mod specific, cursurile de leadership pot ajuta oamenii să învețe abilități de comunicare eficientă, abilități de delegare și management al timpului, abilități de luare a deciziilor, abilități de gestionare a conflictelor ori motivare a echipei. Prin cursuri de leadership profesioniștii implicați în managementul unui business pot să își dezvolte abilitățile de leadership și să obțină un avantaj competitiv în cariera lor.
Cu toate acestea, este important să alegeți un curs de leadership care este potrivit pentru nevoile dumneavoastră specifice și să îl aplicați în mod corespunzător în practică pentru a obține cele mai bune rezultate.
Programele noastre de leadership sunt create de Amalia Sterescu în urma experienței sale profesionale de 25 de ani ca senior leader, antreprenor în educație dar și a multiplelor certificări obținute la NYU – Mindful Leadership, Columbia University – Digital Transformation Leadership, Dr. Richard Bandler – NLP doar ca să menționăm câteva.
Programele noastre se adresează echipelor de conducere din companii indiferent de industrie, echipelor de senior leader sau echipelor de board la începutul activității lor ca membri de board.
Fie că vorbim de Leadership skills 2023, Charismatic Leadership, Leadership self care, Managementul conversațiilor dificile, Networking strategic sau Managementul tranziției în carieră – toate sunt programe create de Amalia Sterescu în premieră în Romania, cu feedback excelent din partea participanților din diverse domenii. În cadrul acestor programe participanții învață printre altele:
Amalia Sterescu este Edupreneur, Leadership Consultant, Personal Branding Strategist Certificat si Public Speaking Coach, cu peste 25 de ani de experiență profesională, activând atât în mediul corporate ca lider în diverse corporații dar și ca antreprenor.
Leadership-ul este capacitatea de a conduce și de a motiva oamenii pentru a atinge obiectivele comune. Este important pentru că poate ajuta la dezvoltarea abilităților de conducere și la îmbunătățirea performanțelor profesionale.
Abilitățile de conducere includ abilități de comunicare, abilități de gestionare a timpului și prioritizare, abilități de rezolvare a problemelor, de luare a deciziilor și abilități de motivare a echipei.
Programele noastre se adresează echipelor de conducere din companii indiferent de industrie, echipelor de senior leader sau echipelor de board la începutul activității lor ca membri de board.