Cursuri leadership

Amalia Sterescu \ Cursuri leadership

Compania ta are nevoie, mai mult ca oricând, de lideri autentici? Alege unul din programele create de Amalia Sterescu, în urma experienței sale profesionale de 25 de ani ca senior leader și antreprenor în educație.

Despre leadership cu Amalia Sterescu

Leadership în business înseamnă să ai abilitatea de a comunica celorlalți care este destinația, de a-i motiva ca să ajungă acolo mai bine și mai eficient decât competiția! Leaderii au în față o viziune și în spate întotdeauna o echipă pe care știu să o inspire prin forța exemplului personal! Leadership înseamnă să nu-ți fie teamă să provoci status-quo-ul ori să mergi pe căi nebătătorite. Leadership înseamnă să vezi oportunitățile unei provocări și să iei decizii bune pentru business. Leadership înseamnă etică și integritate. Înseamnă a aduce alături de tine oameni talentați și să nu fii copacul la umbra căruia nu crește nimic! 

Cere ofertă

+ 5.000 de cursanți din companii cu amprentă globală

IT&C
Medical
Retail
Financial
Detalii
Amalia Partner
Amalia Partner
Amalia Partner
Amalia Partner
Amalia Partner
Amalia Partner

I had the inspiration to start my journey on personal branding with Amalia and she guided me to have a new perspective of it. I still have lot of steps to do, but I feel more confident and committed to keep the direction. Thanks to Amalia for encouragement, guidance, inspiration and empathy!

Amalia was my coach/ mentor for 8 months in 2020.
I was particularly impressed by Amalia’s ability to understand complex organizational context and personality types based on the brief description I gave.
She created the perfect setup for me to get insights on the angles I was missing, skills I needed to improve and strategic connections and objectives I should focus on more.
If you’re looking for guidance when facing challenges or targeting growth, Amalia has the proper skill set to help you progress in your professional context.

Amalia and her team supported us in setting up a global contact center operations in three months. The excellent industry skills that Amaila and her team brought to the project were one of the important success factors. Amalias international experience and her leadership are a real differentiation factor for successful execution. I would always run such a project with her again and strongly recommend her as a leader.

We had an extraordinary experience partnering with Amalia. She delivered a customized public speaking program for us that inspired our future speakers, whom she continued supporting and coaching for our events. On top of being a skilled professional Amalia is also an amazing person to work with. I am looking forward to continuing learning from her on our next projects.

I had the opportunity to work with Amalia on Personal Branding, in an extensive and intensive workshop. I had a lot of clarity and insights on the personal branding and especially on its power and benefits. I left with a clear action plan in my mind, and most of all, a lot of energy to move forward.

As part of a personalized, public speaking training for our managerial team, Amalia managed to quickly and effectively support them in the pursuit of delivering an impactful speech in front of an audience of +400 people (physical and digital). To the best of my belief, she managed to do this by strategically mixing her substantial international experience in public speaking with insightful feedback steemed from her diverse business background.

Main Portfolio
BIG4
  • PWC
  • Amalia
Software & Gaming Industry
  • Amalia
  • Amalia
  • Amalia
  • Amalia
  • Amalia
  • Amalia
  • Amalia
  • Amalia
  • Amalia
Banking Industry
  • Amalia
  • Amalia
  • Amalia
  • Amalia
BPO & Shared Service Centers
  • Amalia
  • Amalia
  • Amalia
  • Amalia
  • Amalia
  • Amalia
  • Amalia
  • Amalia
  • Amalia
  • Amalia
  • Amalia
Medical Industry
  • Amalia
  • Amalia
  • Amalia
Automotive Industry
  • Amalia
  • Amalia
  • Amalia
Food Industry
  • Amalia
  • Amalia
Training & Events Industry
  • Amalia
  • Amalia
  • Amalia
  • Amalia
  • Amalia
  • Amalia
  • Amalia
Furniture & Design
  • Amalia
  • Amalia
  • Amalia
Retail
  • Amalia
  • Amalia
  • Amalia
  • Amalia
  • Amalia
Other
  • Amalia
  • Amalia
  • Amalia
  • Amalia

Cum sunt cursurile noastre de Leadership

Pre training: Asesez nevoile fiecărui grup de lideri și personalizez programul pe nevoile acestora (curricula, exerciții)

  • 40% Teorie, cele mai noi informații din domeniu
  •  30% Practică, exerciții individuale sau de echipă, studii de caz, dezbateri.
  • 30% Coaching & Feedback

Post training: grup de asistență și suport WhatsApp timp de 1 luna.

Cere ofertă
De ce cursuri de leadership?

Importanța cursurilor de leadership este indiscutabilă! Cursurile de leadership pot juca un rol important în dezvoltarea abilităților de leadership ale unui profesionist. Aceste cursuri pot oferi o varietate de informații și instrumente pentru a ajuta profesioniștii să își îmbunătățească abilitățile de lider și să devină mai eficienți în pozițiile lor de conducere. În mod specific, cursurile de leadership pot ajuta oamenii să învețe abilități de comunicare eficientă, abilități de delegare și management al timpului, abilități de luare a deciziilor, abilități de gestionare a conflictelor ori motivare a echipei. Prin cursuri de leadership profesioniștii implicați în managementul unui business pot să își dezvolte abilitățile de leadership și să obțină un avantaj competitiv în cariera lor.

Cu toate acestea, este important să alegeți un curs de leadership care este potrivit pentru nevoile dumneavoastră specifice și să îl aplicați în mod corespunzător în practică pentru a obține cele mai bune rezultate.

Cere ofertă
Programe de leadership
Putem furniza programe complet personalizate, care să se potrivească structurii companiei tale. Mai jos, regăsești câteva programe pe care le-am implementat, cu succes, în alte companii.
Leadership Skills for 2023

Leadership Skills for 2023

  • Integrare viziune leadership în comunicarea zilnică
  • Stiluri de management și stiluri de comunicare – ce trebuie să știm?
  • Gestionarea conversațiilor dificile – modele, sfaturi, exerciții.
  • Managementul conflictelor – modele, sfaturi, exerciții.
  • Cum dăm și recepționăm feedback – exerciți
  • Cum să acționezi ca un coach și mentor pentru echipa ta
  • Tips legate de speech motivațional și prezentări de business de impact
  • Cum influențezi pe verticală și orizontală ca lider. Networking strategic. Team Branding.
Charismatic Leadership

Charismatic Leadership

  • De ce este importantă carisma în leadership?
  • Impactul leadershipului neautentic și necarismatic
  • Competențe esențiale ale liderilor de succes
  • Carisma ca și competență antrenabilă
  • Ingredientele carismei, competențe esențiale
  • Modelul Cat vs. Dog
  • Managementul brandului personal
  • Pericolele carismeinnCarismă vs. prezență
Leadership self care

Leadership self care

  • De ce liderii trebuie să aibă grijă de propria stare de bine mai întâi și apoi putem vorbi de ”employee wellbeing”;
  • ”Epidemia” deconectării de noi înșine;
  • ”Self care” cum arată inventarul tău azi? Măsuri de reducere a stresului pentru lideri/manageri;
  • Prioritizarea acțiunilor de ”self care” în agenda ta!
  • Stresul și impactul asupra stării de bine a liderilor;
  • Mastering me: puterea prezenței &  inteligența corpului;
  • Neuroștiința din spatele atenției;
  • Rolul atenției în gestionarea stării de bine;
Managementul conversațiilor dificile

Managementul conversațiilor dificile

  • Cum te adaptezi la diferite stiluri de comunicare în funcție de context
  • Matricea compasiunii înțelepte – comportamente de evitat
  • Procesul de pregătire și gestionare propriu-zisă a unei conversații dificile – exerciții
  • Managementul conflictelor – care e reacția ta la conflict conform Model Thomas Kilmann
  • Recunoașterea tacticilor controversate într-un conflict
  • Conflictul și prejudecățile cognitive de care trebuie să ținem seama
  • Tehnici de rezolvare a conflictelor – exerciții
Networking strategic

Networking strategic

  • Ce înseamnă networking strategic și care sunt cele mai importante practici care ne ajuta să menții un network funcțional
  • Care sunt etapele unui business networking efectuat cu succes
  • Care ți-e stilul personal de a face business networking și ce învățăminte poți trage din propriile comportamente
  • De ce construirea de relații durabile e mai valoroasă decât numărul de cărți de vizită strânse
  • Cum să te ferești de obiceiurile nesănătoase în business networking
  • Cum să înveți să faci networking chiar dacă uraști să faci asta
Managementul tranziției în carieră

Managementul tranziției în carieră

  • Cum poti influența altfel sistemul înțelegând cum funcționează din interior?
  • Cum te poți folosi de networking strategic pentru realizarea obiectivelor tale profesionale?
  • Cu ce te ajută un mentor bun? Când să apelez la coaching și cum îți alegi un coach?
  • Cum își construiești brandul personal în interiorul organizației tale?
  • Cum comunici mai bine ceea ce te diferențiază ca și profesionist?
  • Cum te folosești de atuurile tale în comunicare ca să convingi și să-ți extinzi zona de influență?
  • Cum să-ți construiești un plan de tranziție în carieră în interiorul organizației?

Obiectivele programelor de leadership

Programele noastre de leadership sunt create de Amalia Sterescu în urma experienței sale profesionale de 25 de ani ca senior leader, antreprenor în educație dar și a multiplelor certificări obținute la NYU – Mindful Leadership, Columbia University – Digital Transformation Leadership, Dr. Richard Bandler – NLP doar ca să menționăm câteva.

Programele noastre se adresează echipelor de conducere din companii indiferent de industrie, echipelor de senior leader sau echipelor de board la începutul activității lor ca membri de board.

Fie că vorbim de Leadership skills 2023, Charismatic Leadership, Leadership self care, Managementul conversațiilor dificile, Networking strategic sau Managementul tranziției în carieră – toate sunt programe create de Amalia Sterescu în premieră în Romania, cu feedback excelent din partea participanților din diverse domenii. În cadrul acestor programe participanții învață printre altele:

  • Care sunt provocările și tendințe actuale în Leadership, ce este leadershipul transformațional?
  • Clarifică diferențele dintre Management și Leadership
  • Afli despre eșecul liderilor & lecții personale
  • Înveți despre faptul că nu poți vorbi despre wellbeing fără propria ta strategie de self care, înveți despre importanța inteligenței emoționale în business.
  • Înveți despre faptul că atenția este principala  monedă de schimb a leaderilor și afli despre neuroștiința din spatele atenției
  • Înveți să te împrietenești cu proprii sabotori
  • Înveți cum să îmbini comunicarea tactică cu cea strategică și cum să integrezi viziunea companiei  în comunicarea zilnică
  • Înveți despre stiluri de leadership  și stiluri de comunicare – modul în care trebuie să te adaptezi pentru eficiența comunicării
  • Înveți să gestionezi conversații dificile
  • Înveți că evitarea conflictelor nu e o soluție si afli tehnici de management al conflictelor – modele, sfaturi, exerciții
  • Înveți cu cum să stimulezi mentalitatea de creștere prin coaching, feedback, mentoring.
  • Înveți cum să fii un bun speaker și cum să ai intervenții de impact fie că vorbim de prezentări de business ori discursuri motivaționale în fața echipei
  • Cum influențezi pe verticală și orizontală ca lider. Networking strategic. Team Branding.
  • Înveți despre impactul digitalizării în zone importante cum ar fi competiție, comportament clienți, inovație
  • Înveți să-ți gestionezi propria tranziție în carieră ca lider. 
Cere ofertă
Amalia Sterescu
Despre

Amalia Sterescu

Amalia Sterescu este Edupreneur, Leadership Consultant, Personal Branding Strategist Certificat si Public Speaking Coach, cu peste 25 de ani de experiență profesională, activând atât în mediul corporate ca lider în diverse corporații dar și ca antreprenor. 

Detalii

Cere ofertă

This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Întrebări frecvente

Ce este leadership-ul și de ce este important pentru cariera ta?

Leadership-ul este capacitatea de a conduce și de a motiva oamenii pentru a atinge obiectivele comune. Este important pentru că poate ajuta la dezvoltarea abilităților de conducere și la îmbunătățirea performanțelor profesionale.

Care sunt cele mai importante abilități pe care le pot dezvolta prin cursurile de leadership?

Abilitățile de conducere includ abilități de comunicare, abilități de gestionare a timpului și prioritizare, abilități de rezolvare a problemelor, de luare a deciziilor și abilități de motivare a echipei.

Cărui public se adresează cursurile noastre de leadership?

Programele noastre se adresează echipelor de conducere din companii indiferent de industrie, echipelor de senior leader sau echipelor de board la începutul activității lor ca membri de board.

© 2024 Amalia Sterescu Designed by: Live Design