În aceste zile ma preocupă găsirea unor soluții concrete prin care pot oferi valoare clienților mei.
La nivel mondial, o mulțime de companii au fost nevoite să își închidă birourile și să treacă la munca de la distanță, fără să aibă timp in prealabil pentru a se pregăti.
Adaptarea echipelor și managementului la noul mod de lucru implică flexibilitate, deschidere și adoptarea rapidă a noi metode de comunicare, project management și evaluare a rezultatelor.
Sunt aici pentru a afla problemele cu care vă confruntați în calitate de manager, antreprenor și de a vă împărtăși bunele practici dobândite în cei peste 22 de ani de experiență în gestionarea cu succes a echipelor care lucrează de la distanță.
În timpul sesiunilor noastre online 1:1 sau cu echipa, vom aborda împreună provocări și soluții concrete:
Noul context presupune o schimbare rapidă a felului în care interacționăm. Știu că există îngrijorare, dar și multă încredere dublată de speranță. Vă aștept să ne cunoaștem online!
Amalia Sterescu
Zonele în care pot aduce plus valoare
Pot veni cu sfaturi inspirate pentru cele mai acute nevoi!
Alege programul de coaching potrivit nevoilor tale
* pentru firme se adauga TVA
Un plan de dezvoltare adaptat nevoilor tale
Strategie de tranziție în carieră
O mai bună înțelegere a procesului de personal branding și o strategie personală!
Cunoștințe și abordări noi în leadership, managementul echipei și networking strategic
Un plan de re-echilibrare a resurselor tale interioare
Amalia Sterescu este Leadership Consultant, Personal Branding Strategist si Public Speaking Coach, cu 22 de ani de experiență profesională, activând atât în mediul corporate dar și ca antreprenor.
Începând cu 2012, Amalia Sterescu și-a început călătoria sa antreprenorială înființând Outsourcing Advisors, primul portal al comunității de outsourcing din România. În 2013 a fondat Public Speaking School – până în prezent peste 1250 de profesioniști au fost instruiți personal de Amalia. Începând cu 2018, și-a extins aria serviciilor sale profesionale fondând BrandingYOU, prima agenție de branding personal din Europa de Est.
Ca și coach specializat pe tranziții în carieră, leadership și personal branding a antrenat de-a lungul anilor profesioniști din middle și senior management, din diverse industrii, atât din mediul antreprenorial dar mai ales din corporate.
Se implică activ ca speaker sau facilitator de webinarii pentru comunitatea de coaching internațională International Coaching Federation și Career Thoughts Leaders US.
S-a antrenat ca și coach la Coaching U – US și este certificată ca Executive Coach de către Center for Executive Coaching US
Mă puteți urmări pe: Amalia Sterescu Academy | Linkedin | International Coaching Federation
Contul de membru al comunității Amalia Sterescu îți oferă acces exclusiv la resurse profesionale special create.
Vreau cont gratuit