Contact

Customer Service – între personalizare și automatizare

1 noiembrie 2017, 0 comentarii
Contactează-mă!

Un dialog interesant alături de Alexandru Niculescu – Operations VP eMAG despre evoluția customer service în România, strategii de succes, indicatori de măsurare a performanței, sfaturi utile pentru cei din industrie.

Recomandările Amaliei

Mastering
Public Speaking

detalii și înscriere

Managers Bootcamp

detalii și înscriere

Managementul brandului personal

detalii și înscriere

Networking strategic

detalii și înscriere

Digital Leadership

detalii și înscriere

Managementul tranziției în carieră

detalii și înscriere

Comentarii

Adauga comentariu

Comunitate
Intră în comunitate!
Fă-ți cont gratuit!
1 unic
Conținut dedicat
strict acestei comunități
2 gratuit
Materiale gratuite sau contra cost pentru dezvoltarea ta sau a echipei tale
3 variat
Articole, ebooks, materiale video, mini traininguri

Contul de membru al comunității Amalia Sterescu îți oferă acces exclusiv la resurse profesionale special create.

Vreau cont gratuit
Azi ai făcut ceva pentru visul tău?
Abonare la newsletter
© 2021 Amalia Sterescu Politica de confidențialitate Politică privind Cookies Harta site Designed by: Live Design