Pentru companii
În curs vei învăța
- Cum să-mi structurez un feedback bun
- Când e cel mai bun moment să oferi un feedback
- Ce alte metode de a da feedback există pe lângă metoda Sandwich
- Cum lucrez cu managerii pentru a integra în practică feedback-ul constructive
- Cum să mă exprim astfel încât interlocutorul să înțeleagă că are ceva de îmbunătățit
- Cum fac trecerea la growth mindset
- Cum sa nu-l rănești pe celălalt cu feedback-ul tău
- Cum oferim feedback în fața unei audiențe mai mari
- Cum primesc cu adevărat un feedback? Cum păcălim EGO-ul.
- Ce erori să evităm când primim feedback
+ 5.000 de cursanți din companii cu amprentă globală
IT&C
Medical
Retail
Financial
Main Portfolio
BIG4
Software & Gaming Industry
Banking Industry
BPO & Shared Service Centers
Medical Industry
Automotive Industry
Food Industry
Training & Events Industry
Furniture & Design
Retail
Other
De ce să alegi acest curs
- Evitarea conversaților dificile nu este apanajul liderilor autentici! E nevoie să ieșim din zona de confort și să abordăm pas cu pas acele situații care ne provoacă emoții/discomfort – a ști să oferim și să primim feedback este essential pentru fiecare profesionist ce își dorește să opereze cu succes în mediul de business.
- Ca lider în corporații sau antreprenor am gestionat numeroase conversații dificile cu profesioniști din diverse culturi sau pe diverse paliere profesionale – te pot ajuta să capeți o tehnică și o structură!
- De-a lungul experienței mele profesionale m-am instruit frecvent pe managementul relațiilor interpersonale, managementul conflictelor, soft skills sau NLP – aceste info le- am integrat în programele mele.
Formular de contact
Despre
Amalia Sterescu
Amalia Sterescu este Edupreneur, Leadership Consultant, Personal Branding Strategist Certificat si Public Speaking Coach, cu peste 25 de ani de experiență profesională, activând atât în mediul corporate ca lider în diverse corporații dar și ca antreprenor.