Contact

Managementul la distanță al echipelor

Înscriere
De ce este diferit managementul în cazul echipelor virtuale?

De ce este diferit managementul în cazul echipelor virtuale?

Lucrul de la distanță și cu echipe virtuale a devenit un lucru obișnuit în mediul de afaceri de astăzi și acest lucru vine la pachet cu anumite provocări specifice pentru manageri

Ce vei învăța?

Ce vei învăța?

Să-ți îmbunătățești abilitatea de a gestiona echipe aflate la distanță pentru a asigura performanța maximă și motivația membrilor echipei

Să încurajezi asumarea responsabilității și comunicarea deschisă între membrii echipei

Să comunici eficient cu echipe virtuale prin telefon, teleconferinte și e-mail, fără interacțiuni față în față;

Să gestionezi eficient problemele legate de lucrul pe diferite fusuri orare

Concepte abordate

Concepte abordate

Comunitate: cum să creezi un sentiment de comunitate în echipele aflate la distanță sau virtuale; cum să aliniezi loialitățile membrilor echipei; să trasezi o viziune și obiective clare;

Cooperare: cum asiguri cooperarea dintre membri echipei; când să lucrezi împreună și când să lucrezi independent; influențarea fără autoritate.

Control: unde să te implici direct și când să delegi, când și unde poți scădea doza de control; depășește problemele culturale.

Coaching: cum să dezvolți oamenii de la distanță, cum să faci coaching cu echipe virtuale.

Cui se adresează?

Cui se adresează?

Liderilor de echipă și managerilor seniori care gestionează echipele la distanță și/sau virtuale

Durata/Grupe/Structură

Durata/Grupe/Structură

Acesta este un training din cadrul Academiei Amalia Sterescu și este facilitat de specialiști cu experiență vastă în domeniu.

Cursul este structurat pe durata unei zile, interval 8:30 – 18:00. Mărimea grupelor nu va depăși 20 de cursanți. Programul include welcome coffee, pauza de prânz (1h) și două pauze de 15 min..

Înscriere

Înscriere

Cere o ofertă personalizată pentru grupuri, la sales@amaliasterescu.ro

Despre Amalia Sterescu

Despre Amalia Sterescu

Amalia Sterescu este Leadership Consultant, Personal Branding Strategist si Public Speaking Coach, cu 22 de ani de experiență profesională, activând atât în mediul corporate, dar și ca antreprenor. Începând cu 2012, Amalia Sterescu și-a început călătoria sa antreprenorială înființând Outsourcing Advisors, primul portal al comunității de outsourcing din România. Mai târziu, Amalia a fondat în 2013 Public Speaking School. Astfel, din 2013 până în prezent peste 1100 de profesioniști au fost instruiți personal de Amalia. Începând cu 2018, și-a extins aria serviciilor sale profesionale fondând BrandingYOU, prima agenție de branding personal din Europa de Est. Misiunea sa este de a-i ghida pe profesioniști, de a-i antrena în drumul spre next level, în business și nu numai, având la bază o experiență vastă în leadership, dar și o serie de calificări și certificări in coaching, public speaking si personal branding obținute cu cei mai buni profesioniști din lume.

Mă înscriu
Recomandările Amaliei

Mastering
Public Speaking

19 septembrie – București
detalii și înscriere

Managers Bootcamp

detalii și înscriere

Managementul brandului personal

10 octombrie, București
6 noiembrie, Cluj
detalii și înscriere

Networking strategic

detalii și înscriere

Digital Leadership

detalii și înscriere

Managementul tranziției în carieră

detalii și înscriere
Comunitate
Intră în comunitate!
Fă-ți cont gratuit!
1 unic
Conținut dedicat
strict acestei comunități
2 gratuit
Materiale gratuite sau contra cost pentru dezvoltarea ta sau a echipei tale
3 variat
Articole, ebooks, materiale video, mini traininguri

Contul de membru al comunității Amalia Sterescu îți oferă acces exclusiv la resurse profesionale special create.

Vreau cont gratuit
Azi ai făcut ceva pentru visul tău?
© 2019 Amalia Sterescu Politica de confidențialitate Politică privind Cookies Harta site Designed by: Live Design