Contact

Managing Career Transitions for HR

Înscriere
De ce tranziția în carieră presupune strategie?

De ce tranziția în carieră presupune strategie?

Uneori pare confuz și dificil demersul pe care trebuie să-l desfășori pentru a porni pe un drum diferit. Cariera însă este o construcție. Ea necesită obiective clare, efort constant, strategii adecvate dar mai ales necesită implicarea ta asumată căci nimeni nu poate face această tranziție în locul tău. Făra un plan concret de acțiune, tranziția în carieră rămâne doar un vis, închis într-un sertar.

Ce vei învăța

Ce vei învăța

Vei învăța cum să iți asumi propriul traseu de carieră, în corelație cu cele mai recente tendințe globale în domeniul resurselor umane.

Vei învăța cum să îți dezvolți brandul echipei de HR în cadrul organizației, pentru a reduce la minimum problemele de comunicare generate de HR Perception Gap

Career Lab – proces de introspecție ghidat din care analizăm poziționarea ta ca HR professional

Cele mai recente tendințe la nivel global și impactul lor în organizația ta

Rolul HR în dezvoltarea resurselor umane – managementul discuțiilor cruciale de carieră

Perception Gap – ce înseamnă și cum il contracarăm?

Brandul departamentului HR – cum îl influențăm și cum îl dezvoltăm?

Cele mai comune blocaje în dezvoltarea careierei

Conversații de carieră – Role plays

Planul tău de acțiune

Programul are o abordare practică ce se bazează pe exerciții și jocuri de rol pentru conversațiile cruciale în carieră.

Cui se adresează

Cui se adresează

Acesta este un program conceput pentru profesioniștii în domeniul resurselor umane ca suport pentru gestionarea propriilor cariere înainte de a sprijini dezvoltarea altor cariere

Durata/ număr maxim de participanți într-o grupă

Durata/ număr maxim de participanți într-o grupă

Cursul este structurat pe durata unei zile, interval 8:30 – 18:00. Mărimea grupelor nu va depăși 20 de cursanți. Programul include welcome coffee, pauza de prânz (1h) și două pauze de 15 min.

Înscriere

Înscriere

Cere o ofertă personalizată pentru grupuri, la sales@amaliasterescu.ro

Despre Amalia Sterescu

Despre Amalia Sterescu

Amalia Sterescu este Leadership Consultant, Personal Branding Strategist si Public Speaking Coach, cu 22 de ani de experiență profesională, activând atât în mediul corporate, dar și ca antreprenor. Începând cu 2012, Amalia Sterescu și-a început călătoria sa antreprenorială înființând Outsourcing Advisors, primul portal al comunității de outsourcing din România. Mai târziu, Amalia a fondat în 2013 Public Speaking School. Astfel, din 2013 până în prezent peste 1100 de profesioniști au fost instruiți personal de Amalia. Începând cu 2018, și-a extins aria serviciilor sale profesionale fondând BrandingYOU, prima agenție de branding personal din Europa de Est. Misiunea sa este de a-i ghida pe profesioniști, de a-i antrena în drumul spre next level, în business și nu numai, având la bază o experiență vastă în leadership, dar și o serie de calificări și certificări in coaching, public speaking si personal branding obținute cu cei mai buni profesioniști din lume.

Mă înscriu
Recomandările Amaliei

Mastering
Public Speaking

detalii și înscriere

Managers Bootcamp

detalii și înscriere

Managementul brandului personal

detalii și înscriere

Networking strategic

detalii și înscriere

Digital Leadership

detalii și înscriere

Managementul tranziției în carieră

detalii și înscriere
Comunitate
Intră în comunitate!
Fă-ți cont gratuit!
1 unic
Conținut dedicat
strict acestei comunități
2 gratuit
Materiale gratuite sau contra cost pentru dezvoltarea ta sau a echipei tale
3 variat
Articole, ebooks, materiale video, mini traininguri

Contul de membru al comunității Amalia Sterescu îți oferă acces exclusiv la resurse profesionale special create.

Vreau cont gratuit
Azi ai făcut ceva pentru visul tău?
Abonare la newsletter
© 2020 Amalia Sterescu Politica de confidențialitate Politică privind Cookies Harta site Designed by: Live Design