Când pui o întrebare la un eveniment – iată câteva reguli de bun simț!

Amalia Sterescu \ Când pui o întrebare la un eveniment – iată câteva reguli de bun simț!

Cineva trebuia să scrie asta și dacă nu a făcut-o niciun organizator de evenimente de business, mă încumet eu să fac acest mic exercițiu cu mențiunea că mai multă educație, chiar nu omoară pe nimeni:

Ești la un eveniment, conferință de business, speakeri locali sau internaționali, sala este plină de profesioniști ca și tine, brusc simți nevoia să pui o întrebare și să dai curs invitației gazdelor de a adresa întrebări speakerului sau membrilor din panel. Iată câteva reguli de bază:

  1. Inainte de a vorbi, asigură-te că ai un microfon la îndemână astfel încât să poți fi auzit atât de speaker cât și de participanți.
  2. Ridică-te în picioare când adresezi întrebarea, e politicos, poți fi repede reperat de speaker în mulțime, participanții pot corela numele tău cu fața ta.
  3. Inainte de a adresa întrebarea fă două lucruri:                                                                                                                                                                                                          -(1) Spune-ți numele întreg și compania pe care o reprezinți + (2) Spune măcar o frază apreciativă legată de prezentarea speakerului.

4. Rostește-ți cu claritate întrebarea, cu voce suficient de puternică,  în limba agreată la eveniment. Întrebarea trebuie să aibă legătură cu subiectul și dacă se poate –  răspunsul să poată satisface nevoile unui grup mai mare din public și nu numai al celui care întreabă.

5. Mulțumește celui ce ți-a oferit răspunsul!

Haideți că nu e atât de greu. Vă mulțumesc!

Data articol: 29 noiembrie 2018
Leadership
Leadership

cu Amalia Sterescu

© 2024 Amalia Sterescu Designed by: Live Design