Ghidul tău de cosmetizare a profilului LinkedIN

Amalia Sterescu \ Ghidul tău de cosmetizare a profilului LinkedIN

În ultimii ani și mai ales în contextul muncii hibride, s-a dezvoltat acest automatism de a căuta informații despre un profesionist online – înainte de interacțiunea propriu zisă cu acesta. Așadar, prima strângere de mână are acum loc în Google și nu întâmplător, primul link care se afișează este profilul tău din platforma LinkedIN.

Care este imaginea ta online astăzi? Este profilul tău LinkedIN la zi și captivant? Corespunde imaginea ta profesională online cu ceea vrei de fapt să transmiți comunității tale profesionale? Ai motivația de a deveni din membru pasiv – creator de conținut pe LinkedIN?

Indiferent care ți-e miza, a face trecerea din membru pasiv în creator de conținut pe LinkedIN –  e o investiție pe termen lung! Faci o investiție  în brandul tău personal, în modul în care vrei să fii perceput de comunitatea ta online, ca profesionist. O parte din clienții cu care lucrez pe personal branding sau coaching pe tranziții în carieră îmi spun fie că ei nu știu despre ce să scrie pe LinkedIN, fie suferă de sindromul impostorului…

Poate dacă îți vei răspunde la întrebările de mai jos îți vei găsi mai ușor răspunsurile:

  1. Dacă ar fi să-ți faci o listă cu titlurile poveștilor tale de succes din viața ta profesională, oare câte pot fi bune exemple, pilde pentru postările tale?
  2. Dacă ar fi să-ți faci o listă de topicuri legate strict de experiența ta profesională, oare care sunt acele top 5 despre care poți scrie cu ușurință, de exemplu o serie de ”How to…”
  3. Cum îți place să comunici mai eficient? Nu este scrisul opțiunea nr.1 ci video? Atunci există aplicații cu care îți poți înregistra mesajul și poți atrage mult mai multe vizualizări prin astfel de postări.
  4. Eziți să împărtășești din experiența ta pentru că nu ai încredere că prezintă interes? Cu ce fel de întrebări/probleme vin colegii/clienții/partenerii de afaceri spre tine? Poate că acolo trebui să fie sursa ta de inspirație.
  5. Care crezi că este nișa ta? Ei i te adresezi. Nu facem ”mass communication”! Ne adresăm celor pe care dorim să-i atragem în comunitatea brandului nostru personal. Care sunt acele categorii de profesioniști? Pe ei îi vei avea în minte atunci când vei crea conținut.

Ceea ce ai citit mai sus este un fragment din noul meu eBook! Fie că dorești să-ți cosmetizezi profilul LinkedIN, fie că dorești să-ți crești vizibilitatea ori să devii creator de conținut pentru industria ta – am creat un Ghid care să te ajute să faci asta prin eforturi proprii!

Pentru mai multe sfaturi pe aceasta temă, acest Ghid e pus in vânzare pe site aici:

📍 https://bit.ly/3Xuq7QB 📍

Dacă ți se pare util, împărtășește vestea bună și cu alții!

Cred cu tărie că ai oportunitatea de a dărui azi lumii din expertiza ta, din poveștile tale despre succes sau eșec, din înțelepciunea ta. Ai oportunitatea de a schimba prin forța ideilor sau inițiativelor în care te implici, poți coagula comunități sau forțe apte să se implice în rezolvarea unor probleme, în transformarea în bine a industriei din care faci parte! Nu ezita să o faci!

Data articol: 9 februarie 2023
Leadership
Leadership

cu Amalia Sterescu

© 2024 Amalia Sterescu Designed by: Live Design